» » Міжнародне стажування в Нідерландській бізнес-академії

Міжнародне стажування в Нідерландській бізнес-академії

Дата: 12-04-2024, 11:58 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 З 1 по 9 квітня 2024 року відбулося міжнародне стажування - реалізація періоду мобільності персоналу для навчання у межах програми Erasmus+ KA171 (академічний рік 2023/2024) у місті Бреда, Королівство Нідерланди. Програму стажування пройшла делегація Західноукраїнського національного університету у складі: Оксани Коваль – директора навчально-наукового інституту комунікацій, доцента кафедри психології та соціальної роботи, керівника групи; Анастасії Мартиневич – спеціаліста І категорії школи перемовин та медіації, координатора з міжнародної діяльності ННІК. 

Зі сторони Нідерландської бізнес-академії координатором виступив ректор, керівник Міжнародної асоціації медіаторів, медіатор, коуч, тренер, професор Ян ван Звітен, забезпечуючи організацію навчальної програми та її практико-орієнтовану спрямованість. 

Метою міжнародного стажування було покращення навчальних і професійних здібностей, розвиток міжкультурного співробітництва та сприяння підвищенню якості освіти та наукової роботи університету. Перебуваючи в Нідерландській бізнес-академії, представники класичного університету Тернополя мали можливість обміну досвідом та знаннями з колегами з іншої країни, беручи участь у спільних тренінгах, а також інтерактивних групових обговореннях освітньої програми «Психологія перемовин та медіація», що сприяло поглибленню знань і навичок у галузі медіації та перемовин. Дотичність до голландської культури сприяла покращенню міжкультурного співробітництва, розумінню різноманітності поглядів та підходів до вирішення різних завдань, а також збагаченню культурного розмаїття. Учасники отримали сертифікати про міжнародне стажування.

Щиро дякуємо Нідерландській бізнес-академії за таку можливість, яка стала безцінним досвідом для нашого університету. Здобуті знання, навички та міжкультурна співпраця збагатять нашу діяльність і позитивно вплинуть на розвиток освітньої системи в нашій країні.